Správa zakázek
V rámci zakázek můžete provádět různé akce - mimo to, že v nich máte soustředěný daný obchodní případ a vytváříte v rámci nich dokumenty.
Akce vyvoláte tak, že přejdete do přehledu zakázek a kliknete na tři tečky úplně vpravo. V nabídce vám pak vyjede několik možností.
Otevření zakázky
Zakázku si můžete otevřít a podívat se na její detail. Po otevření uvidíte všechny dokumenty, které jsou součástí zakázky. Zakázku zde také můžete přejmenovat či změnit její číslo.
Zamčení zakázky
Zakázku můžete uzamknout pro další úpravy (zpravidla se tak dělá po dokončení obchodního případu). Zamknutí zakázky způsobí, že již nebude možné upravovat žádný z dokumentů přiřazených do zakázky. Pokud budete některé dokumenty potřebovat upravit, musíte zakázku nejprve odemknout.
V rámci automatizovaného dokumentu budete o uzamčení zakázky informování úplně nahoře. Pokud se vám tento text v rámci dokumentu zobrazí, nebude uložen žádný váš progres či změny (zadaná data budou po zavření stránky ztracena). Dokument taktéž nebude možné vygenerovat.
Změna vlastníka
V rámci zakázky můžete změnit i jejího vlastníka. Např. ve chvíli, kdy daný obchodní případ přesouváte na svého kolegu. Změna vlastníka způsobí, že administrace zakázky přejde na vybraného kolegu.
Smazání zakázky
Zakázku můžete také samozřejmě smazat. Např. ve chvíli, kdy se daný obchodní případ ruší či ve chvíli, kdy jste ji vytvořili omylem.