Přeskočit na hlavní obsah

Co jsou a jak fungují zakázky, vytvoření zakázky

Zakázky. Jak fungují zakázky. Jak používat zakázky. Projekty. Vytvoření zakázky.

S
Autor: Support LS
Aktualizováno před více než rokem

O zakázkách

Zakázky slouží v podstatě jako evidence jednoho celého projektu/obchodního případu (např. prodeje domu, zaměstnance). V rámci zakázky můžete mít pohromadě všechny dokumenty týkající se daného případu. Zakázky můžete využít např.:

  • V rámci realitního práva budete mít pohromadě ZS, RS, Nájemní smlouvu, Protokol o prohlídce, Předávací protokol, Dodatky a všechny další dokumenty, které v naší aplikaci vytvoříte či do ní nahrajete.

  • V rámci pracovního práva můžete v zakázkách evidovat např. data o jednom zaměstnanci (Pracovní smlouvu, Mzdový výměr, Souhlas s BOZP, Dodatky a všechny další související dokumenty).

  • Ale i ve všech dalších odvětvích týkající se vašeho podnikání.

Kde zakázky najdete?

Zakázky najdete v levém navigačním menu v sekci dokumenty. Jedná se však o add-on službu, kterou vám musíme nejprve zapnout (pokud tedy zakázky nevidíte, ozvěte se nám).

Jak vytvořit zakázku

Zakázku můžete vytvořit dvěma způsoby. První možností je jít přímo přes sekci zakázek a kliknout vpravo na tlačítko vytvořit.

Druhou možností je zakázku vytvořit přímo přes sekci automatizovaných dokumentů. Zvolíte možnost vytvořit nový automatizovaný dokument a systém se vám zeptá, zda jej chcete přiřadit do existující zakázky či zda chcete vytvořit zakázku novou.

Vytvoření zakázky

V rámci vytvoření zakázky je nutné vložit její název a číslo. Název zakázky volte takový, aby vám přiblížil daný obchodní případ). Číslo pak zpravidla dle vašeho interního číslování obchodních případů.

Dostali jste odpověď na svou otázku?