Přeskočit na hlavní obsah

6. Změna hesla u WSDP účtu

Změna hesla v katastru. Změna hesla ve WSDP účtu. ČÚZK.

S
Autor: Support LS
Aktualizováno před více než 4 měsíci

Pokud Vám v aplikaci vyskočí hláška, že nemáte platné přihlašovací údaje do katastru nemovitostí, je na vině nejčastěji chybné heslo do Vašeho WSDP účtu.

Heslo je nutné jednou ročně měnit, po expiraci jeho platnosti nebudete moct účet používat. Datum, do kdy je heslo platné, naleznete ve svém WSDP účtu v sekci Zabezpečení.

Jeho změnu můžete provést na stránkách ČÚZK.

Pokud již doba pro obnovu hesla uplynula, heslo si můžete obnovit kliknutím na tlačítko Vytvořit/obnovit zapomenuté heslo - po zadání přihlašovacího jména přiřazeného k Vašemu WSDP účtu, e-mailu a kontrolního kódu si budete moct heslo obnovit.

Po obnově hesla se zluste znovu přihlasít na stránkách ČÚZK. Pokud přihlášení proběhne v pořádku, můžete heslo vložit do svého profilu v Legal Systems. Návod, jak heslo do profilu vložit, naleznete ZDE, podrobnější návod pak naleznete ZDE.

Dostali jste odpověď na svou otázku?